有人感挑战外贸句子翻译吗?

来源:百度知道 编辑:UC知道 时间:2024/04/30 14:59:14
DOCUMENTS REQUIRED :
+1 PHOTOCOPY OF THE COMMERCIAL INVOICE IN TRIPLICATE AT THE NAME OF MARC LAURENT SA, 21 RUE BLANQUI,93406 SAINT OUEN CEDEX . FRANCE, CERTIFYING THAT ALL ITEMS SUBJECT OF ABOVE MENTONED INVOICE HAS BEEN MANUFACTURED WITH AZO DYE FREE COLOURS AND NICKEL FREE MATERIALS AND THEREFORE COMPLY WITH EU LAW AND NORMS。
+2 SEPARATE DETAILED PACKING LIST。
要求细节!!!

文件要求:

1、复印商业发票一式三份,受益人 MARC LAURENT SA, 21 RUE BLANQUI,93406 SAINT OUEN CEDEX . FRANCE。证明上述发票中的所有产品的颜料中不含氮和生产材料中不含镍,符合欧盟相关法律法规。

2、独立详述的装箱单。

在果渣劳伦特股份有限公司,21种芸香属BLANQUI,93406圣者OUEN CEDEX名字的一式三份商务发票的复印。 法国, 证明上述MENTONED 发票的全部项目主题已经被偶氮生产染免费颜色和镍为免费材料, 因此遵守欧盟法律和规范。
分开详述的包装目录。